لطفا منتظر بمانید

دستگاه حکاکی لیزری چگونه کار می کند

13 بهمن ، 1400
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

دستگاه حکاکی لیزری راه‌حل ایده‌آلی برای تقویت خطوط تولید با ایجاد طرح‌های شخصی سازی شده است که برای هر کاربردی قابل تنظیم هستند. دستگاه حکاکی لیزری، دارای قابلیت های بی‌پایان و طیف وسیعی از کاربردها می باشد که می‌توان آن‌ها را با حکاکی لیزری پردازش کرد، مانند تندیس ها و جوایز حکاکی شده با نام گیرنده، خودکارهای تبلیغاتی حک شده با اطلاعات شرکت، یا هدایای تبلیغاتی حکاکی شده. در این مقاله، به طور کلی با نحوه عملکرد حکاکی لیزری و همچنین مزایای حکاکی لیزری بر روی انواع متریال آشنا خواهید شد.

مرور فنی بر فرآیند حکاکی لیزری

در طی فرآیند حکاکی لیزری، مواد در معرض گرمای بسیار زیاد پرتو لیزر قرار می گیرد که باعث تغییر رنگ و ایجاد کنتراست می شود، همچنین بسته به مدت زمانی که قطعه کار در معرض گرما قرار می گیرد، مواد تبخیر می شود یا می سوزد. حکاکی لیزری دائمی و بسیار بادوام است و در برابر تأثیرات بیرونی مانند سایش یا خراش مقاوم است.

نحوه کار کردن دستگاه لیزر حکاکینحوه کار کردن دستگاه لیزر حکاکی 

حکاکی با دستگاه لیزر - به آسانی چاپ با پرینتر

کار با دستگاه لیزر حکاکی به آسانی چاپ با پرینتر اداری است. برای شروع، ابتدا باید فایل خود را طراحی کنید و طرح مورد نظر جهت حکاکی را با استفاده از برنامه گرافیکی دلخواه خود (به عنوان مثال، اتوکد، کورل دراو، فتوشاپ، ادوب ایلاستریتور، اینک‌اسکیپ و غیره) طراحی کنید. سپس با استفاده از درایور چاپگر، طرح گرافیکی را به دستگاه لیزر ارسال کنید و با فشار یک دکمه، قطعه مورد نظر شما، با استفاده از پارامترهای از پیش برنامه ریزی شده در نرم افزار، برش لیزری یا حکاکی لیزری می شود. 

  • نکته: برای افزایش کارایی، انواع فرآیندها را در درایور ذخیره کنید تا این فرآیندها به طور خودکار بهینه شوند.

دستگاه حکاکی لیزری چگونه کار میکنددستگاه حکاکی لیزری چگونه کار میکند

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
امتیاز کاربران برای این صفحه | امتیاز 5از 5 (از 51رای)
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران