لطفا منتظر بمانید

نگاهی به تولید ماسک های صورت برش لیزری

01 خرداد ، 1401
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

1400 سال سخت و بی سابقه ای برای مردم در سراسر جهان بوده است و با محدودیت هایی که برای آینده قابل پیش بینی است، ماسک صورت COVID-19 به یک نیاز اساسی روزانه تبدیل شده است. به همین دلیل، ما در پرسناژ لیزر با درخواست زیادی برای تولید لیزری ماسک های صورت برش لیزری و سایر پوشش های صورت پارچه ای برش لیزری توسط مشاغل مختلف در سراسر کشور مواجه شده ایم.

تیم متخصص و باتجربه پرسناژ در بخش برش لیزر، هزاران ماسک صورت پارچه ای توسط دستگاه برش لیزری تولید کرده اند. برای آشنایی با مراحل تولید، نگاهی به آنچه برای ایجاد ماسک صورت با برش لیزری انجام می شود، می اندازیم.

سایز ماسک خای صورت

به طور طبیعی، به عنوان آیتمی که باید از صورت شما محافظت کند تا بهینه عمل کند، اندازه ماسک صورت تا حدی تأثیر آن را تعیین می کند. بنابراین، به عنوان یک کسب‌وکار، مهم است که اطمینان حاصل کنید که اندازه‌های مختلفی برای افراد در سنین و قدهای مختلف در دسترس دارید، زیرا توجه به سایز صورت، بالاترین سطح محافظت را فراهم می‌کند.

در ماه های گذشته، ده‌ها تولیدکننده ماسک صورت با ما تماس گرفته‌اند تا سفارش‌های انبوه برش لیزری پارچه را در طیف گسترده‌ای برای آن ها تولید کنیم. دستگاه لیزر برش پارچه، قابلیت برش انواع پارچه در طرح و سایزهای مختلف را دارد.

برش لیزری برای ماسک صورتبرش لیزری برای ماسک صورت

نوع برش ماسک های صورت

پوشش صحیح صورت و مقدار محافظت عبور قطرات دهان در اثر صحبت کردن/سرفه/عطسه، اثربخشی ماسک صورت را نشان می دهد. این قطرات اغلب باعث گسترش بیماری هستند، بنابراین اگر بتوانید اطمینان حاصل کنید که حداقل تعداد قطرات از ماسک صورت عبور می کند، در حالیکه کاربر به راحتی نفس بکشد، خطر انتقال بیماری به دیگران به شدت کاهش می یابد.

این یکی از دلایل اصلی ایده آل بودن پارچه لیزری برای تولید ماسک های صورت است. با سطح بالایی از دقت که برش لیزری در جزئیات برش ارائه می دهد. شما می توانید با احتمال ساییدگی بسیار کمتر  یا آسیب های دیگری که ممکن است سلامت ماسک را به خطر بیندازد،  به پوشش عملاً عالی دست پیدا کنید. مثل همیشه، تمرکز ما بر روی دستیابی به بهترین لبه برش لیزری ممکن است. همانطور که کیفیت برش لیزر در مورد تمام سفارش برش لیزری پارچه مد نظر ما می باشد.

نحوه برش لیزری برای تولید ماسک صورتنحوه برش لیزری برای تولید ماسک صورت

سبک بودن ماسک های تولیدی

از آنجایی که ماسک صورت به نیازی ضروری برای بسیاری از افراد با تبدیل شده است، اخیرا درخواست برای ماسک های زیبا و مطابق مد روز به شدت افزایش یافته است. در پاسخ به این نیاز، ماسک‌های قابل استفاده مجدد COVID-19، با توجه سبک‌های رایج، گسترش یافته است.

درخواست های تولید ماسک های مد روز در سفارش های روزانه ما به طور روز افزون اضافه می شود. به علاوه، عرضه‌کنندگان در تلاش هستند تا با افزایش تقاضا برای تولید ماسک‌ها در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و طرح‌ها همراهی کنند و این باعث شده است که ماسک‌های پارچه‌ای لیزری برش COVID-19 به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل شوند.

دیگر مقالات پربازدید ما را در این بخش دنبال نمایید

نحوه برش پلکسی گلس با لیزر

حلقه ازدواج خود را با حکاکی لیزری شخصی سازی کنید

آموزش آماده سازی تصویر برای حکاکی لیزری چوب با نرم افزار کرل دراو

که این به دلیل سرعت و کارایی دستگاه برش لیزری پارچه در مقایسه با سایر گزینه های تولید است. دستگاه برش لیزری پارچه  به ما این امکان را می دهد تا سفارش مشتریان بدون توجه به حجم سفارش، در اسرع وقت تحویل دهیم. این قابلیت به تولید کنندگان این امکان را می دهد که همیشه متریال مورد نیاز خود را برای تهیه ماسک را داشته باشند.

پندمی، دوران فوق العاده دشواری برای همه مردم در سرسر دنیا است، و قلب و فکر ما پیش کسانی است که به طور مستقیم یا غیرمستقیم تحت تأثیر این وضعیت قرار گرفته‌اند. اگر تولید کننده هستید و به خدمات برش لیزری با کیفیت نیاز دارید، همین امروز با یکی از متخصصان ما در بخش فروش خدمات تماس بگیرید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
امتیاز کاربران برای این صفحه | امتیاز 5از 5 (از 51رای)
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران