لطفا منتظر بمانید

چگونه هزینه برش لیزری را کاهش دهیم

24 خرداد ، 1401
شرکت بین المللی پرسناژ
0 کامنت

هزینه همیشه عامل مهمی در تجارت است که می باست مورد توجه قرار بگیرد. اما متعادل کردن هزینه در مقابل کیفیت، سرعت تحویل وخدمات مشتری همچنان نکته ای کلیدی است، به‌ویژه زمانی که نوبت به حوزه‌های تخصصی مانند برش لیزری می‌رسد.

قطعات برش لیزری در حال حاضر برای بسیاری از صنایع حیاتی هستند و بخش‌های اساسی ماشین‌آلات را در بخش‌هایی از داروسازی گرفته تا خودروسازی تشکیل می‌دهند. با این حال، بسیاری از شرکت ها از کاهش هزینه برش لیزر از طریق انتخاب جایگزین های ساده آگاه نیستند.

ما در این مقاله از پرسناژ نکاتی را گردآوری کرده‌ایم تا نکات مهمی را جهت کاهش هزینه‌های برش لیزری به شما آموزش دهیم.

هزینه های برش لیزریهزینه های برش لیزری

برش لیزری را به افراد حرفه ای و متخصص بسپارید

به جای صرف ماه ها یا سال ها برای یادگیری و تسلط بر ماشین های برش لیزر و CNC و غلبه بر موانع و هزینه های بعدی، می توانید با برون سپاری پروژه خود به یک شرکت لیزری با تجربه، به راحتی هزینه خود را کاهش دهید.

دستگاه‌های برش لیزری حرفه‌ای پرهزینه و بزرگ باشند و احتمالاً دستگاه‌های برش لیزری به اندازه کافی مورد استفاده قرار نخواهند گرفت تا هزینه‌های شما را پوشش دهند. همچنین، دستگاه های برش لیزری و CNC نیاز به تعمیر و نگهداری منظم و بررسی های ایمنی دارند که هزینه ها را بیش از پیش افزایش می دهد.

در نتیجه، برون سپاری پروژه و کمک گرفتن از یک شرکت خبره و آشنا به روش های نوین ارایه خدمات برش لیزری، پروژه را سرعت بخشیده و هزینه ها را کاهش می دهد.

پربازدیدترین مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

برش لیزری چیست؟

حکاکی لیزری پشت و روی آینه

دستگاه CNC چیست و چگونه کار می کند؟

نوع و ضخامت متریال را در نظر بگیرید

برش لیزر بر روی طیف گسترده ای از متریال ها قابل اجرا است، اما ضخامت متریال بر سرعت برش پرتو لیزر تأثیر خواهد گذاشت. اگر فلز ضخیم تر و متراکم تر را انتخاب کنید، زمان صرف شده برای اجرای طراح مورد نظر شما افزایش می یابد و در نتیجه هزینه لیزرکاری آن نیز افزایش می یابد.

اگر استفاده از ضخامت خاصی از فلز برای پروژه شما حیاتی است، می توانید از طراح های ساده برای برش لیزری استفاده کنید تا زمان اجرای برش لیزری کمتر شود و از این طریق هزینه متعادل کنید. متریال می توانند مقدار زیادی از هزینه را به خریداران تحمیل کنند، بنابراین مهم است که انتخاب فلز مناسب را در نظر بگیرید.

کاهش هزینه های برش لیزریکاهش هزینه های برش لیزری

پروژه های لیزر برش خود را گروه بندی کنید

  • گروه بندی یک روش برش لیزری است که می توانید از آن برای کاهش ضایعات استفاده کنید. این به معنای قرار دادن قطعات در دسته ها است تا به لیزر کمک کند تا کارآمدتر کار کند. این کار فاصله ای را که هد لیزر بین هر برش طی می کند کاهش می دهد و همچنین برش های دایره ای را نیز در خود جای می دهد.
  • تکنیک دیگری است که می تواند به شما کمک کند در زمان برش لیزر صرفه جویی کنید به این صورت است که  قطعات را به گونه ای مرتب کنید که لبه های مشترکی داشته باشند تا بهینه برش لیزری انجام شود. به یاد داشته باشید، تولید محصولات برش لیزری دقیق‌تر می‌تواند فرآیند برش را کارآمدتر کند و به شما در کاهش ضایعات کمک کند.

نتیجه گیری

اجرای پروژه های برش لیزری آسان نیست. جدا از میزان دقتی که برای برش لیزری متریال های مختلف نیاز است، باید به هزینه‌های بالقوه نیز توجه کافی داشته باشید. زیرا برش لیزری یک پروژه، پرهزینه است. اما، با در نظر گرفتن اطلاعات ذکر شده در بالا، می تواند به صرفه جویی بیشتر برای کسب و کار شما تبدیل شود و شرکت شما می تواند هزینه های برش لیزری را کاهش دهد تا بهترین نتیجه ممکن را برای برش لیزری قطعات تضمین کند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظرات و امتیاز کاربران
امتیاز کاربران برای این صفحه | امتیاز 5از 5 (از 51رای)
به این صفحه امتیاز دهید

امتیاز کاربران